6 koraka kako imati uspješan posao

6 koraka kako imati uspješan posao

Posao i zaposlenje 0 Comment

Jednostavnim savjetima vodite uspješan posao

Ulazak u poslovno preduzetničke poslove je veliki rizik za svakoga. Pogotovo danas, svi smo svjedoci različitih firmi koje se otvaraju i poslije nekoliko mjeseci zatvaraju, jer jednostavno nisu ostvarili ono što su mislili da hoće. Pa svi oni koji ne žele rizikovati sa velikom količinom novca, moraju se naoružati znanjem i biti spremni na sve, pogotovo ako nemaju dovoljno iskustva u tim vodama.

Ovih 6 koraka kako imati uspješan posao će pomoći mnogima koji kreću od starta i koji žele ostvariti uspjeh u poslu kojim se žele baviti.

1. Istraživanje tržišta.

Potrebno je istražiti šta je ljudima neophodno, tačnije šta bi željeli kupiti, a ne samo ono što bi se moglo prodavati. Ovdje se ne treba fokusirati na ono što poslodavac želi, već šta potencijalni kupci žele.

2. Dobijanje novca unaprijed

Treba se pobrinuti da novac od usluga bude dobijen unaprijed, kako bi sam biznis mogao dobro započeti. Ako je posao u vidu pružanja profesionalnih usluga, savjetuje se traženje depozita ili čak plaćanje cijelog iznosa unaprijed kako bi se taj projekat mogao što prije završiti. Takođe se savjetuje da se projekti završe na vrijeme, kako bi se kupci opet vratili po uslugu i kako bi se stekla reputacija.

Ostvarite uspješan posao uz nekoliko koraka

3. Neka troškovi budu niski

Ako je posao vezan za maloprodaju, predlaže se kupovina proizvoda na velike količine, a onda ti proizvodi neka se nude kupcima po sličnoj cijeni koja je u maloprodaji. Savjetuje se da se cijene ne dižu samo da bi se nadoknadio gubitak novca, jer se tako gube mušterije. Takođe je pametan potez odmah plaćati svoje dobavljače kako bi se kasnije moglo cjenkati sa njima. Poslodavci se čak mogu i raspitati kako se drugi kupci snalaze sa različitim troškovima i trgovcima.

4. Otkrivanje načina kako povećati profit

Naravno svi žele privući kupce i nekako uticati na njih da kupuju proizvode. To mogu svi uraditi dovoljno je samo da osmisle dobar marketinški plan i da on bude što manjeg troška ili ako su sigurni da će ovaj način privlačenja kupaca uspjeti neka ulože novac koji će se sigurno vratiti.

5. Praćenje napretka

Kako bi saznali da li plan rada napreduje onako kako je očekivano, potrebno je pratiti napredak rada. Da li reklame stvarno privlače dodatne kupce? Ako ne, potrebno je prestati ulagati novac u njih i usmjeriti ga negdje gdje će imati više koristi.

6. Konsultovanje sa profesionalcima

Uspješni voditelji posla priznaju da ne znaju uvijek sve i da kada žele naučiti nešto novo ili kada im je potreban savjet u vezi posla, ne stide se tražiti pomoć i konsultovati se sa nekim ko ima više znanja iz te oblasti od njih.

Procjena rizika

Vođenje svakog posla je poprilično rizično. Ponekad se treba uzeti u obzir i odustajanje, jer ako taj posao ne ide zašto i dalje gubiti novac?

Author

Search

Back to Top