Vježbe za trbuh kao priprema za ljeto

Vježbe za trbuh kao priprema za ljeto

Zdravlje i prehrana 0 Comment

Dolaskom toplijeg vremena mnogi od nas žele učvrstiti dijelove tijela u pripremi za ljeto. Jedan od dijelova tijela na koji se mnogi bez obzira na spol i dob žale je trbuh. Tijekom duge zime koju mnogi provedu u toplini doma, trbušni mišići znaju se sakriti iza sloja sala. Želite li ovo ljeto svima pokazati svoje savršene trbušne mišiće, vježbe za trbuh pomoći će vam u toj nakani.

Brojne primjere možete pronaći i na internetu ukucate li u svoj omiljeni pretraživač pojam sixpack training jer upravo tzv. “pločice” su ono čemu mnogi teže.

Ciljano vježbanje

Prije svega, važno je napomenuti kako je tijelo povezana cjelina u kojoj svaki dio komunicira i surađuje s drugim dijelovima tijela. Stoga je ciljano vježbanje određenih dijelova tijela samo dio slike, u koju je potrebno uključiti i ostatak tijela kako bi rezultati bili vidljivi i što bolji.

Trenirajte cijeli trbuh sa sixpack trainingom
P ripazite da svoj sixpack training odrađujete pravilno

U pripremu za ljeto osim trbušnih mišića uključite i ostatak tijela, pogotovo ako vježbate kako biste smršaviti. Na kraju svakog treninga dio vremena radite vježbe za trbuh – ipak, one bi trebale biti samo šećer na kraju!

Vježbajte pažljivo

Vježbe za trbuh odlične su za tmurne i hladne dane, jer vam za njih nije potrebno ništa osim vlastita tijela, pa ih možete odraditi i kod kuće. Ipak, prije početka svakako se zagrijte te nemojte vježbati na golom podu, već svoja leđa poduprite strunjačom ili nekom sličnom podlogom.

Uz to, pripazite da svoj sixpack training odrađujete pravilno. Nakon što se trbušni mišići umore, druge mišićne skupine često se znaju aktivirati kako bi ih nadomjestile, što može dovesti do ozljeda. Stoga, pripazite da vježbe za trbuh izvodite pravilno, čak i ako vam je teško.

Trenirajte cijeli trbuh

Kada se govori o trbušnjacima, mnogima će ih poistovjetiti uz sixpack traning. Ipak, klasični trbušnjaci samo su dio priče. Za najbolje rezultate vježbajte u setovima ograničenim vremenom ili brojem ponavljanja, s kratkim odmorima između svakog seta.

Osim klasičnih trbušnjaka, donje trbušne mišiće možete aktivirati vježbom škarica i bicikla, trbušne mišiće na stranicama izdržajem postrance i trbušnjacima s rotiranjem gornje polovice tijela. Vježbati možete i ciklički, tako da sve setove u jednom ciklusu ponovite nekoliko puta, no svakako si osigurajte nekoliko sekundi predaha među setovima i ciklusima!

Author

Search

Back to Top